Thursday, September 25, 2008

无题

闷了几天,没有心情,也没有故事,来到公司,只为桌上的事务忙到不可开交。原因在于机器坏了,导致我要一人分两头。解决了我桌上的零乱事务后,就到隔壁公司继续接下来的任务。烦,跑上又跑下,幸运的是还有两位同事愿意帮我,要不然我就倒地吐白沫。
没有一个很好的上师,导致我们下属就做到喘不过气来。狗屁上师,没有主见,没有。。。总之就是什么都没有就对了,不懂为什么老板会请他当我的上师,也许经验赢了我们吧!没有管理知识,我看,何谓管理他都答不出我!算我倒霉好了。。。忍!
为什么我会这么说他呢?哎,如果看到就懂了!世界绝种上师!
+++
yesterday, i sit on internal examination. oh my god! ten chapters, twenty plus questions...bull shit, in chapter 5, the hold chapter's questions which i don know how to answer! lucky tat only internal exam, if tat is final exam... die! bcs i were not doing any revision b4 the exam.
this saturday, i will start another new module, tat is marketing, which is assignment, not examination. this is the third time i learn marketing already! siao... all bcs the school!
and oct 6, quantitative method will be another module tat started. hope tat i will complete all the modules on 2009 of march! then i will ... haha (continue my another plan.)
+++
为什么我无法忘记对她的失念
她,是我喜欢最久的那一个
明知道没有可能的事
为什么我还是如此痴情的等
她,没有给我一丝机会与希望
我还为了她,放弃了其她爱我的人
对不起,我放弃了你们
因为我不想伤害你们
因为我相信
默默的为她付出
总有一天会感动到她的
不放弃是因为我的坚持

No comments: